Organització de la Mostra, pas a pas

 Escrit per Irene López i Jana Andreu

Ahir, dilluns 11 de juny, vam començar amb la intensa setmana de la Mostra!

Ens van fer saber la feina amb unes explicacions sobre els horaris, i un petit tast del que faríem durant la setmana
.
De 9 a 11 vam fer unes llibretes al nostre estil, on els següents dies apuntarem tot el que fem.

La mostra s'organitza per comissions: continguts, comunicació, càtering i materials. Cada comissió té una funció diferent, que ajudarà a dur a terme la presentació de la mostra.

A la comissió de comunicació ens encarreguem de fer de la Mostra un tema públic gràcies al blog.Instagram, Facebook, Twitter i el nostre canal de Youtube. Aquesta comissió també s'encarrega de fer tríptics i pòsters amb la informació i horaris de la mostra. També de fer entrevistes i reportatges sobre el que hem fet durant el dia a dia.

El grup de continguts organitzarà i presentarà tots els tallers i presentacions que es portaran a terme el dilluns 18 de juny.

La comissió de càtering s'encarrega de dissenyar els menús dins del pressupost acordat.Cuinaran tots els plats que proposin a la carta.

 La part de càtering la trobarem al final de la Mostra. Per llepar-se'n els dits!

Finalment, la comissió de materials i marxandatge s'encarrega de crear objectes educatius, manualitats (alguns d'aquests els hem fet al llarg del curs) i vendre'ls al públic.

A la vegada, aquesta comissió construirà un Photocool per poder-nos fer fotos amb els familiars i amics que vinguin. Per 1 euro tindràs la teva foto feta amb una càmera de fotos Instax. 

 Comissió de comunicació

 Comissió de continguts

Comissió de càtering

Comissió de materials

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.