"De petit només dibuixava fum": Ernest Ortega, creador del logo de la Mostra


Ernest Ortega és un alumne de 1r C de l'institut Baix A Mar. A més a més, és el guanyador del logo de la 4a edició de la Mostra. L'entrevistem perquè ens expliqui com va anar la creació.

Entrevista escrita per Irene López i Jana Andreu

Quina va ser la teva inspiració a l'hora de fer aquest logo? Vas mirar altres imatges o símbols o logos d'altres anys?

Doncs, diria que la meva inspiració va ser el símbol de l'institut, però alhora volia que tingués les seves pròpies característiques.

Què vols transmetre amb aquesta il·lustració?

La meva intenció és transmetre el que és el barri de Mar, que la gent que hi visqui s'hi pugui sentir identificada. També que la població que vegi el logo tingui ganes de venir a la Mostra, el 18 de juny, a la UPC de Vilanova, que segur que agradarà a tothom.


T'agrada dibuixar? Quin estil de dibuix acostumes a fer?

A mi  m'encanta dibuixar, de fet dibuixo des que tenia 3 anys. És més, em permetré dir una anècdota: és sobre el meu estil de dibuix. Crec que he millorat molt, però de petit només dibuixava fum. Sí, fum. Demanava als meus pares que em dibuixessin una casa amb xemeneia i jo li feia el fum. Ara ja tinc un estil més realista, però encara no del tot definit.

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.

"Primers Dos Dies de la Mostra"