Ari Pons, guanyadora del concurs de logos de la 5a Mostra1: "Des de petita que m'agrada dibuixar perquè hi he practicat sempre amb la meva mare, que hi té molta facilitat"




Sempre t'ha agradat dibuixar? 

Sí, des de petita que dibuixo, perquè la meva mare hi té molta facilitat i ho fa molt bé. Ens posàvem a la taula i dibuixàven juntes. La meva mare no dibuixa professionalment, però trobo que els seus dibuixos són molts bonics.


És la primer a vegada que guanyes un concurs de dibuix? 

No, a l'escola hem fet uns quants concursos de dibuix, i alguna vegada n'havia sortit guanyadora.






T'ha costat molt fer aquest logo? 

Vaig haver de fer uns quants intents perquè no em sortia bé o a mi no m'acabava d'agradar. És a dir, em va costar una mica.


T'has inspirat en cap altre logo de la Mostra1? 

No, vaig estar una estona pensant-hi perquè no sabia
ben bé què fer però se'm va ocórrer fer el Far de Vilanova.


T'ha agradat que escollissin el teu logo? 

Sí, em va fer molta il·lusió perquè tenia ganes de guanyar el concurs, i per això m'hi vaig esforçar. Quan ho vaig explicar a la meva família, es van posar molt contents.



Has pensat mai de dedicar-te professionalment al dibuix quan siguis gran? 

No, no m'he plantejat mai dedicar-me professionalment al dibuix.



T'ha agradat cap altre dibuix dels teus companys?

 
Sí, n'hi havia un d'una barqueta que era molt bonic.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.